Als huurder zorgen wij voor het financiële- en technisch beheer. Daarnaast verzorgen wij het onderhoud aan de woning en voeren wij tussentijdse schoonmaak uit. Hiermee nemen wij het volledige beheer uit handen en zorgen voor de maandelijkse betaling van de huur. Vast-PS dient hierbij als huurder en beheerder ineen.
Bij de aanvang van de huur van een woning verzorgt ons team alle benodigde materialen zodat de woning aan het SNF Keurmerk voldoet. Dit keurmerk staat voor de algemene veiligheid en leefbaarheid van de woningen. Zo stellen we brandblussers, branddekens en rookmelders beschikbaar en worden deze ieder jaar gecontroleerd op veiligheid door ons team en een externe beoordelaar.
Wij geloven dat een fijne woonomgeving zorgdraagt aan de tevredenheid van de bewoners en ook de omwonende. Daarom is ons eigen schoonmaak team om de week te vinden in de woning en voeren wij bijvoorbeeld ook tuinonderhoud uit. Dit doen wij voor iedere woning binnen ons huurbestand. Hier zitten voor de huiseigenaar en/of belegger geen extra kosten aan verbonden. Daarnaast wordt de woning niet alleen door ons schoonmaakteam gecontroleerd maar tevens controleert onze buitendienst periodiek de woning. Dit zorgt voor behoud van de kwaliteit van de woning, netheid en controle.
Het verhuren van uw woning kan veel vragen met zich mee brengen. Wanneer uw ervoor kiest om uw woning te verhuren denkt Vast-PS graag met uw meebrengen. Hierbij speelt transparantie en duidelijkheid een grote rol en handelen we vanuit het oogpunt ‘hoe zouden wij zelf gerust zijn bij het verhuren van onze woning?’ Door het persoonlijk contact met huiseigenaren en door met hun in gesprek te gaan hebben we de afgelopen jaren veel kennis opgedaan van wat in de praktijk de basis vormt voor een goede samenwerking.
Bent u ook benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen en welke mogelijkheden er zijn omtrent het verhuren van uw woning?
Neem contact met ons op via de email info@vast-ps.nl of telefonisch via 085 0493 800.