Vast-PS Cleaning
Vast-PS Cleaning

Na opgedane ervaring in het verhuren en beheren van accommodatie, bleek het lastig te zijn om een goede partij te vinden in de schoonmaak. Wij hebben VAST-PS Cleaning opgericht om een gespecialiseerde schoonmaak aan te bieden aan onze klanten.

Deze dienst is destijds intern ingezet onder Vast PS voor een gespecialiseerde schoonmaak en is sinds 2018 Vast-PS Cleaning geworden waardoor deze diensten ook beschikbaar zijn voor klanten die van onze schoonmaakdiensten gebruik willen maken voor hun eigen accommodaties.

Wat maakt ons schoonmaakteam nou zo bijzonder?

Oog voor detail

Het schoonmaken van woningen voor flexwerkers gaat toch anders in zijn werking dan een reguliere schoonmaak. Ons personeel is hier specifiek voor opgeleid en hebben daarmee oog voor details.

Rapporteren

Na elke schoonmaakbeurt, kunnen wij indien gewenst, een rapport aanleveren waarop aangetoond staat hoe de staat van de woning is voor en na de schoonmaak, inclusief eventuele informatie inzake gebreken of ongemakken. Denk hierbij aan foto’s van de woning.

Extra services

De openbare ruimtes en lege slaapkamers worden door ons team standaard schoongemaakt. Wij vinden het belangrijk dat als onze schoonmaakster zijn geweest de woning fris en netjes wordt achtergelaten. Dit gebeurt altijd met respect voor de spullen die in de woning staan. Naast lege slaapkamers, is het op eventueel op verzoek ook mogelijk om bezette slaapkamers mee te nemen in de schoonmaak. Daarnaast bieden wij ook extra services, zoals het leveren van schone handdoeken en het verschonen van beddengoed.

Eventuele maatregelen op nemen

Het oog voor detail zit hem vooral in het service onderdeel (indien gewenst). Mocht u huisvesting beheren voor personeel dan zult u bepaalde gevallen wellicht eens zijn tegengekomen. Denk aan: het niet goed scheiden van afval, rookmelder afgeschermd of defect, thermostaat op hoge temperaturen terwijl ramen open staan. Uit deze situaties kunnen hoge kosten voortvloeien waar niemand op zit te wachten. Doordat onze schoonmaaksters de woning regelmatig bezoeken, worden deze punten geconstateerd en gecommuniceerd aan kantoor. De klant wordt hier dan over ingelicht en kan hier dan eventuele maatregelen op nemen. Ditzelfde geldt voor gebreke in de woning waar uw personeel hinder aan kan ondervinden of zorgelijke situaties die de veiligheid beïnvloeden.

Indien u meer informatie wilt, vragen heeft of een offerte wilt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina.


Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
nl_NLDutch